Saturday 3 September 2011

Saya Tak Gay, Saya Okay.

Assalamualaikum, kepada orang-orang yang tak gay dan okay.

Saya tak gay, saya okay.

Yeah aku bangga aku tak gay. Kenapa aku bangga? =..= kau menyoal aku dengan soalan tu menunjukkan kau tu yang gay sebenarnya. Siapa yang bangga dia gay? sila posing sambil pegang tali leher.
Yeah macam ini. Sejibik. Yes he is GAY.

Kenapa aku nak cerita pasal orang gay? sebab orang gay ialah antara golongan yang semakin fofular di kalangan kita, sebab mereka semua FABULOUS! macam budak ini.
yeah, FABULOUS kan dia? aww.

Well not most gays are lembut you know. Ada juga gay yang kasar, bahkan lebih kasar dari kami yang tak gay dan okay. Well mahu tahukah siapa? just google image these words "gay red ranger" maaf kandungan agak 18sx. Tapi takpe kan? mostly censored and sorry sebab dah rosakkan zaman kanak-kanak korang dengan gambar-gambar tersebut.

Aside from that, aku rasa orang gay ini rasa apa yang mereka buat betul, sebab kan Cinto itu Buto(Nogori stail) Seriously guys, aku siap baca luahan blog gay, omaigoat siap gembira syukur sebab dapat restu ayahbonda. Seriously? and worst is, mereka siap berdoa untuk dipanjangkan jodoh. Makbulkah?

I know a few gays in my life, budak kat tempat aku belajar, kat luar mana-mana entah. and my rabbit. yes guys, my rabbit is gay. Seriously. Aku baru tahu kenapa mereka ber"main" tetapi tidak dapat anak. Sebab duo-duo jate. They have a reason for doing so, itu pun sebab, satu mereka haiwan, dua, sebab dua-dua jantan dan takde tino. So, relevantly apa yang kita dapat kaitkan adalah mereka bersifat haiwan, dan takde lagi tino lain kat dunia ni. IT REALLY IS THE END OF THE WORLD.
Aww, comel gila arnab ni, jantan ke betina? hope it is not gay.

I am sorry fellow gay-ers, aku tak berniat nak menyinggung perasaan korang, but knowing the likes of you are growing within our society is a shame. Aku selalu baca mesej kawan aku (aku suka baca mesej orang, sebab aku caring) yang gay tersebut. NAK MUNTAH. Aku cuma baca je, tapi aku tak buat apa-apa tindakan. Semua orang tahu, tapi dia tak tahu yang kami tahu yang dia gay. Hopefully bila dia baca entri ni, kalau la dia baca, dia tahu yang kami tahu dia gay. Ka memang dia tahu kami tahu dia gay? well, biarkan kami tempe. Tahu tak? betapa dosanya kami menanggung dosa sebab menjaga maruah kau sebagai lelaki? maruah keluarga? maruah agama kau, Islam? Malu? kau solat, kau berdoa, terawih rajin juga kandang-kandang tapi kau gay? and the best part is, kau dah main. kan? I know. I mean, WE KNOW. Kami berdosa sebab tak tegur, itu pun sebab takut kau bunuh diri. Kita kan kat level 4. 

Oh tahi, banyak sangat aku dah bocorkan maklumat dia baca nayo den. Korang pernah baca kisah kaum Nabi Luth? sorry to say, maybe sebab itu kau gay. Tapi kalau kah dah pernah baca, pernah dengar. Aku tak nak jadi judgemental tapi kau akan dibaham dek tanah, not now, sebab Allah tidak akan menurunkan azabnya serta-merta kepada umat akhir zaman. Wallahualam, aku bukan tuhan aku bukan malaikat aku bukan nabi, so aku tak tahu bila akan turun murka Allah S.W.T. tapi ingatlah, bila bencana itu turun bukan kau sorang yang kena, kami yang rapat ini juga akan terkena sekali.

Aku tak payah nak ceritakan satu per satu kesan buruk daripada perlakuan homoseksual ini macam karangan masa form 5 dulu. Instead, boleh tak sesiapa dari pihak gay untuk menceritakan tentang kebaikan gay ini selain daripada kepentingan nafsu mereka yang terambil U Turn. I dunno. LOL.
Aku tak tahu korang yang gay ini suka lelaki macam mana,
so aku letak gambar mamat twilight ini, yeah cerita paling gay.
Sorry sebab aku tak gay, aku okay.

Think about it, kenapa kena jadi gay?
And if you really disagree with and felt like smashing your laptop when reading this blog.
You can't do anything and neither could I. Sebab Internet ini free.
Yeah internet kan Bebas.
Assalamualaikum.

3 comments:

izyan said...

hehe..nice entry..gay??tolonglah..
mamat twilight tu??x pyh lah..aq yg wanita ni pon x berkenan ngan die..hehe..selamat hari rayer :)

Selisip said...

tak payah nak kasi ohsem sgt! sounded so gay okay! haha. panjang giler ko tulis ni aihhh ,esti ko dah lupa dunia dan asek syok je menaip kan! haha.

Anonymous said...

hei hei. letak la shoutout ke apa nak tinggal jejak kat sini. suka suka suka blog ni sebab sangat SENGAL! hahahaha. asek gelak je baca. hahaha >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...