Saturday 6 August 2011

Adakah anda EXTREMIST?

Gaya biasa:
Assalamualaikum, Apa khabar?
Gaya EXTREMIST:
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh wamaghfiratuh waridhwanuh wari'ayatuh wa'inayatuh, APA KHABAR SIHAT KA ALHAMDULILLAH SAYA PUN SIHAT NAAA MANA KUCING KAMU?DIA DAH MAKAN BELUM? WARGHH CANTIKNYA KASUT!! OM NOM NOM NOM.

Kabare? Kamu-kamu semua faham ngga apain yang saya cuba sampaikan ini?
waduhhh bukannya cara bagi salam dong. Ya! itu ya! yang kaler Merah besar ganteng gitu.
EXTREMIST

Adakah anda seorang 
EXTREMIST ?

Kalau ya, jangan segan silakan angguk dan duduk diam baca.

EXTREMIST seperti yang didefinasikan di dalam Kamus Thebhel ialah
A person who holds extreme or fanatical political or religious views, esp. one who resorts to or advocates extreme actions

  • - political extremists
  • - an extremist conspiracy

    Jadi maksud EXTREMIST ini/itu/whudevah ialah orang yang fanatik tentang sesuatu, seperti contoh yang ada kat atas tadi, agak-agak orang yang bagi salam macam tu EXTREMIST apa ya? nanti jawab kat ruangan komen.

    Well well well
Awhhhesommmmeee kan ikan ikan ikan willy to? OHMYGOAT!
ok, dalam facebook
(kalau ada sesiapa yang tak tahu facebook itu ape silakan klik sini seriously, click it)

contoh Extremist yang ada di facebook :

Ulasan aku pasal gerup-gerup ni.
Aku jumpa group group ni dengan hanya menaip, "KAMI ANTI"
tak payah risau, senang gile nak cari :D
haha.
so ape yang aku konklusikan dari gambar di atas, aku rasa simpati juga atas clash yang korang terima,( tak guna punye PERAMPAS!!!), Malaysia dibenci, Indonesia dibenci, Yahudi laaagiillaa aku pun benci, Orang tak suka rasuah.

DAN YANG PALING MENGEJUTKAN IALAH, ADA ORANG TAK SUKA MAKAN SAYUR!! OHMYGOAT!! (TAHU TAK SAYUR MEMPUNYAI KANDUNGAN SERAT YANG TINGGI YANG MAMPU MELINCIR USUS KITA DAN MENGHALANG CONSTIPATION?SEMBELIT?!?!)
Ini baru ja pasal page "Kami anti" belum lagi "Kami suka" =,.= korang tengok sendiri memang banyak benda tak berfaedah daripada orang-orang 
EXTREMIST ini.

tengok sendiri kat link ni, page untuk Dr. Rozmey aka rambut cendawan pun ada, bahaha!
https://www.facebook.com/search.php?q=kami%20suka&init=quick&tas=0.8371329323854297&search_first_focus=1312690117106&type=pages

Aku tak mahu sentuh hal isu EXTREMIST POLITIKUS dan AGAMA, sebab takut akan ada yang akan melawan pendapat aku dan aku akan melawan balik lepas tu aku akan berfikir dan berfikir hingga aku jadi gila, mencarut berleluasa dan sebagainya yang tidak patut berlaku di bulan RAMADHAN ini, baik aku main POKEMON.

Jadi adakah anda seorang EXTREMIST?
Tepuk dada tanya Iman,
Assalamualaikum.
 

2 comments:

Nazrin Nasir said...

ye kupap..

AsyraFirdaus said...

thanks peros sebab baca post merepek aku, bahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...