Friday 5 August 2011

Mukaddimah

Assalamualaikum  Warahmatullahi Wa Barakatuh.
cukup dalam rumi?
tak cukup?
NAH!
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Alhamdulillah Islam rupanya,

Mukaddimah, ade ke orang yang nak baca mukaddimah? secara jujurnya aku juga tidak membaca mukaddimah, kalau orang yang tulis mukaddimah pun tak baca mukaddimahnya sendiri siapa lagi yang nak baca? betul tak? maka di sini saya selaku seorang blogger yang noob (noob ialah anak ayam yang baru menetas) ingin mengingatkan anda semua yang membaca mukaddimah ini untuk memupuk sifat membaca, supaya agar mukaddimah yang ditulis saya ini akan dibaca. haha.

tamatlah mukaddimah. membazir masa bukan? mungkin sebab itu tak ada orang yang baca mukaddimah,
kalaulah kat dalam mukaddimah tu ada tulis pasal cara nak rompak bank guna ilmu ghaib, keluarkan duit dari atm tanpa kad, tukar jantina(LOL?), mencari pasangan hidup dalam 60 minit (ini ana tau, nanti tanyalah ana) dan sebagainya sudah tentu ramai orang akan membaca mukaddimah-mukaddimah yang ada.

soo untuk membuatkan anda semua rasa terhibur dengan mukaddimah ni,

english kejap,

I've put a few cat pictures for you guys,
In case you thought my mukaddimah was stupid and boring

The last picture is the cutest of them all :)





yang last ni paling comel XD

7 comments:

ADIE said...

singgah usha tunggu bukak puasa haha. er BG kau sjibik macam aku. aww comel. haha. tak pecaye ? tgk la sniri :

areleiou.blogspot.com.

Zaiti Shaari said...

hikhik kau guna ''ana'' mcm nama kau ana je.

AsyraFirdaus said...

@areleiou bahaha betul laa same tapi kau besar sikit.

@zaiti shaari ana =.= aku sekolah arab kot
bahahaha

lemparan tempoyak wangi:::::DiYa yg berbicara::::: said...

sumpah aku suka muka kucing yg berbaur manusia itu...kah3...

ADIE said...

kenapa asyraf firdaus is following ? kau follow diri seniri ?

AsyraFirdaus said...

entah aku pn tak tau macam mana boleh follow diri sendiri
haha

TruthLies said...

Serious sengal?
Maksudnya serius, tapi sengal atau sangat-sangat sengal?
wahaha jangan sengau sudah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...