Friday 5 August 2011

POKEMON =,.=

Assalamualaikum,

Hari ni saya ana anta antum antuma antumna
ingin berdiskusi pasal POKEMON! GOTTA CATCH 'EM ALL!
siapa kat sini yang pernah main POKEMON? angkat tangan! yayy!! :D
seriously aku adalah salah seorang nerd yang gemar main permainan bodoh ini.
haih... rasa malu pulak, but it is the AWFULL truth.
Hidupku tak mewah seperti kanak-kanak lain, jadi aku takde konsol game
yang terhebat dikalangan kanak-kanak pada tahun 2002 agaknya kalau tak salah,
GAMEBOY, GAMEBOY COLOUR, GAMEBOY ADVANCE.
Satu pun aku tak ada, tapi kat rumah aku ada komputer dan internet
pada masa aku DARJAHANAM(standard 6) rindu gile time tu, walaupun aku 
tak ingat sesiapa pun.



soo untuk mengubati rasa rindu tu, aku telah pun mendowload game POKEMON
dari kawan aku, INTERNET sebab die je la kawan yang aku ada, (forever alone)
ok secara jujurnya aku ambik dari kawan sebab aku malas download.
 aku main balik dan sekarang aku rasa amat ganjal dengan game ni sebab.
korang tengok sendiri. nanti.


Aku main balik game ni pada 5/8/2011 semalam masa kat kolej sebelum solat jumaat
saje bosan-bosan, so aku pun mainlah with the nerd I am, dan aku rasa aku nak berhenti
main hari ni 6/8/2011, which means aku main game ni sehari je, walaupun sehari
aku dah rasa game ni amat remeh walaupun aku ada binatang yang haibad-haibad berlaka!
Rasa macam remeh bertambah apabila aku main dekat rumah dan dikelilingi oleh adik-adikku
dan adik sedaraku, sambil aku main keluarlah ayat "macam mana abang Asyraf buat cheat?!?"
oh GOD! please, cheat ni senang je nak buat al-maklum la, RARE CANDY ada 688, dan
MASTERBALL ada 393 biji.

kepada yang tak tau apa itu RARECANDY DAN MASTERBALL, konklusinya ialah,
sama ada anda adalah seorang PEREMPUAN atau anda FAG, harap maklum. haha joking.

aku malas nak cerita panjang lagi disebabkan nanti kekurangan pahala puasa, maka enjoylah
gambar-gambar aku yang aku sediakan sebagai juadah untuk korang.


PERGGHH  CHARIZARD TUUU!!! FEWWIT~
I R BANGANG
Ini set pokemon aku SEBELUM RARECANDY and MASTERBALL
BOOO~
 Ini set pokemon aku SELEPAS RARECANDY and MASTERBALL
AWEESUMM kan?
OK!, aku malas nak cerita gebang tapi kalau korang nak tau!
aku pukul ikan emas tu sekali je, harap maklum, dan ianya telah pn mati, Innalillah,

Definition of Master Ball
 Definition of Rare Candy


Terima Kasih,
Selamat Berpuasa.
Assalamualaikum.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...